Bu saldırılarla bizi korkutamazsınız

22 Mart 2019 Cuma 21:42

Ereğli Haber

Bu saldırılarla bizi korkutamazsınız

Kdz. Ereğli ilçesinde 2007 yılının Kasım ayından bu yana yayın hayatını sürdüren Kdz. Ereğli Haber Gazetesi’nin internet yayın portalı www.kdzereglihaber.com internet sitesi bu gün yayınladığımız bir haber sonrası saldırıya uğramıştır. Gazetemizin kurucusu Vedat Kılıç yaptığı açıklamada “Bu saldırılarla bizi asla korkutamazlar, tam aksine cesaretlendirirler. Biz doğru bildiklerimizi yazmaya devam edeceğiz” dedi.

Ereğli Haber- Kdz. Ereğli ilçesinde 12 yıldır yayın hayatını sürdüren ve çeşitli zamanlarda yaptığı haberler nedeniyle saldırıya uğrayan gazetemizin internet sitesi bu gün bir kez daha saldırıya uğradı.

Bu gün akşam saatlerinde yayınladığımız “Posbıyıklı yıllar” isimli filmin haberinin yayınlanmasının ardından saldırı gerçekleşmiştir. İnternet sitemizin şifreleri kırılarak gerçekleşen saldırıda yayınladığımız haberin içeriği silinmiş ve Gazetemizin Kurucusu Vedat Kılıç’la ilgili hakaret içeren bir görsel yayınlanmıştır.

Gazetemizin Kurucusu Vedat Kılıç konuya ilişkin olarak açıklama yaparak bu saldırıların kendilerini asla yıldırmayacağını söyledi. Kılıç açıklamasında şu ifadelere yer verdi; “1996 yılında başladığım gazetecilik mesleğinde 23 yılımı doldurmak üzereyim. 23 yıl boyunca dik duruşumdan asla taviz vermedim. Yaptığımız birçok haber gibi bu günkü haberimizde öyle görünüyor ki Kdz. Ereğli’de ki çıkar gruplarını ve karanlık odakları ürkütmüş, tekerine çomak sokmuştur. Geçmişte yaptığımız haber ve yazılardan dolayı birçok kez fiili saldırıya uğramamıza rağmen asla ilkelerimizden ödün vermedik, bundan sonrada vermeyiz. Bu günkü saldırı ise sanal alandan yapılmıştır. Elbette bu saldırıyı gerçekleştiren kimlerse bunu bulmak için hukuki yollara başvuracağız. Kdz. Ereğli Haber Gazetesi kurulduğu günden bu yana hakkında açılan hiçbir davada hüküm giymemiş ve açılan tüm davalardan temiz çıkmıştır. 2004 yılında Haberci Gazetesi ortağı iken yayınladığımız bir vatandaşın derdini anlatmaya çalıştığı siyasetçinin el hareketleri ile yaptığı gayri ahlaki hareketi “Terbiyesiz başkan” başlığı ile haber yapmış ve bu haberden dolayı hakkımızda dava açılmıştı. 4 yıl süren dava sonunda suçsuzluğumuz ortaya çıkmış ve davadan beraat etmiştik. Bu gün yapılan saldırının hangi siyasi partinin adayının talimatı ile gerçekleştiğini biliyoruz. Siyasi hayatı boyunca ayak oyunlarından, tehdit, şantaj, kabadayılık ve elindeki makam gücünü karşısındakine karşı silah olarak kullanmaya çalışanlara tek cevabım var; Ben Ereğli’deyim, etrafımda ne bir koruma nede şoförüm var. Allah’ın yazdığının bir milim ne gerisine nede bir milim ilerisine kimse gidemez. Sizden korkmuyorum. İstediğiniz kadar saldırın. Yolumdan da asla dönmeyeceğimi bana saldırı talimatını veren siyasi aday en iyi kendisi bilmektedir. Ereğli’nin eski karanlık, kin, kavga ve kaos dolu yıllara geri dönmemesi için üzerime düşeni sonuna kadar yağacağım.

“YAPILACAK SALDIRILARIN TEK SORUMLUSU HALİL POSBIYIK’TIR”
CHP Kdz. Ereğli Belediye Başkan Adayı Halil Posbıyık bu gün akşam saatlerinde internet sitemize yapılan saldırının ardından eski bir belediye meclis üyesinin içeriği iftiralarla dolu, hukuki yollarla hesabını soracağımız açıklamasını alarak tüm basın kuruluşlarına “Halil Posbıyık İletişim Grubu” isimli whatsap grubundan servis etmiş ve şahsımı hedef göstermiştir.
Bu andan itibaren şahsıma, birlikte çalıştığım arkadaşlarıma ve yayın kuruluşumuza yapılacak olan saldırıların tek sorumlusu CHP Kdz. Ereğli Belediye Başkan Adayı Halil Posbıyık’tır.”

Yorumlar
  • Ereglili
    27 Mart 2019 Çarşamba 09:59

    Brovo gerçekleri yansıtan,koca yürekli insan bunların hepsi yaşanmış kavgalar,seninle gurur duyuyoruz

  • Madenci
    25 Mart 2019 Pazartesi 14:02

    Biz seni biliyoruz kardeşim bilmeyenlerde öğrenicek ALLAH yolunu açık etsin her daim yanındayız.

  • BÜLENT
    25 Mart 2019 Pazartesi 13:43

    DİK DURUŞUNDAN TAVİZ VERMEYEN, DİK DURAN AMA DİKLENMEYEN, HAKSIZLIĞA UĞRAMIŞLARIN HAKKINI SAVUNAN EREĞLİ HABER SİTENİZİ YILLARDIR TAKİP EDİYORUM. EREĞLİ'DE YAPILAMAYANLARI YAPIYORSUNUZ..BİRİLERİ İLLAKİ RAHATSIZ OLACAKTIR.ÜZÜLMEDEN,YILMADAN YOLA DEVAM ETMENİZ DİLEĞİYLE.."Ayinesi iştir kişinin, lafa bakılmaz"..

  • Cumhur
    23 Mart 2019 Cumartesi 08:15

    SENİNLEYİZ. GERÇEKLERİN VE DOĞRUNUN YANINDAYIZ.

Verem Dede Uyardı; “Erol Şahin Ereğli’nin son şansı”

22 Mart 2019 Cuma 19:16

 Verem Dede Uyardı; “Erol Şahin Ereğli’nin son şansı”

AK Parti Kdz. Ereğli Belediye Başkan Adayı Erol Şahin seçim gezileri kapsamında ziyaret ettiği Volkswagen Batı Karadeniz Bölge Bayi’nde Verem Savaş Derneği Başkanı Hasan Erdoğan’dan tam destek aldı. “Ereğli’de oynayıp zıplamakla bir şey olmaz” diyen Erdoğan “Ben Gebedoğanlı’yım. Buradan Ereğli halkına sesleniyorum. Erol Şahin Ereğli’nin son şansıdır. Cumhurbaşkanımız Ereğli’ye önem veriyor. Böyle bir şans bize 1989’da gelmişti ama kullanamadık. Bu sefer ayağımıza gelen bu şansı iyi kullanalım” diye konuştu.

Kdz. Ereğli ilçesinde Verem Savaş Derneği olarak 9. Cumhurbaşkanı Süleyman Demirel’in destekleriyle Verem Hastanesi, Sağlık Meslek Lisesi, 10’a yakın camii, Süleyman Demirel İlk ve Ortaokulu ile 7 aileye sıfırdan ev yapan Başkan Hasan Erdoğan seçim çalışmaları sırasında karşılaştığı AK Parti Kdz. Ereğli Belediye Başkan Adayı Erol Şahin’e tam destek verdi.

“Ereğli 20 yılda geri gitmiştir”
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın Ereğli’ye duyduğu sevginin ve Erol Şahin’i açık açık desteklemesinin Kdz. Ereğli için tarihi bir fırsat olduğunu belirten Erdoğan “Biz bu şansı 1989 yılında Turgut Özal ile yakaladık ama değerlendiremedik. Karabük ve Bartın bu şansı iyi değerlendirdi, bugün geldikleri noktayı görüyoruz. Ereğli son 20 yıldır geri gitmiştir. Erol Şahin dışında bir isim gelirse Ereğli bir 20 yıl daha geriye gider” dedi.
“Kalıcı bir eserin varmı yokmu?’
Erdoğan gazetecilere yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verdi; “Birileri diyor ki, ‘Sahili yaptık.’ Yok öyle sahili yapan falan yok. İlhami Yazıcıoğlu burayı yapmış, çocuğu da gelmiş 2 fırça sürmüş. Bunun gibi. Biz şu yakın zamana kadar, Ereğli’de birilerinin sevdalısı abisi dedikleri kişiler renk kadar o billboard sahile inerdik, çayımız olurdu evde o kayaların üstünde çay kahvaltısı yapardık. Bu sahil vardı yani bu sahili Kayseri’den falan getiren olmadı. Bir şey daha var; Ereğli’nin bütün alt yapısı Gülüç’üde dahil olmak üzere Eski Belediye Başkanı Cöbekoğlu yapmıştır. Birileri bir önüne baksın ‘acaba ben burada ne yaptım? Kalıcı bir eserim var mı yok mu?’.”

“Cumhurbaşkanının desteği ile 10’larca eser yaptım”
Kendisinin 9. Cumhurbaşkanı Süleyman Demirel’in destekleri ile ilçeye bir dernek olarak çok sayıda kalıcı eser bıraktığını anlatan Erdoğan, devletin gücü olmadan Ereğli’nin daha da geriye gideceğini savundu. Erdoğan konuşmasını şu sözlerle sürdürdü; “Ufacık bir dernek başkanı olarak çok kalıcı eserim var. Verem Hastanesi, Sağlık Meslek Lisesi, Subaşı İlköğretim okulu var, Demirel İlköğretim okulu, Subaşı Camisi, Bölücek Camisi, Süleymanbeyler Camisi, Osmanlı Camisi, Işıklı Camisi, 7 tane vatandaşın evini yaptırdım. Ben ufacık bir adamım ya. Okkam ne, kilom ne? Geliyoruz İlhami Yazıcıoğlu’na, Erol Şahin’e boyun büküyoruz. Peki siz daha büyük makamlardasınız, niye kalıcı bir eser yapamıyorsunuz? Neden halkın yanına gitmiyorsunuz? Ben 70 yaşına girmişim. Bu adaylıklardan da geçmişim, öyle büyük bir adam değilim fakat Ereğli sevdalısı benim. Belli olmuyor mu eserlerimizle? Sen Bölücek Köyü’nün Hamzafakıhlı’nın, Topçalı’nın, Köseler Köyü’nün, Yaraşlı’nın Kızılca Köyü bunlar hep belediye üzerindedir. Senin eşinin bütün bu köylerde akrabası var. Bütün bu 10 köye gidin evleri gezin. Her yere gidin senin oranın damadı olduğunu bilsinler. Yani Bölücek’ten ve ya Hamzakıhlı’dan gelsin yaşlı bir amcamız bizim burada damadımız varmış desin. Reis’imizi görüyorsunuz her yere sarılıyor. Ben niye destek veririm, Ereğli’yi düşünerek destek veririm. Ben kimseden korkmam, kimseden bir şeyde beklemem. Allah’a şükür bir ceket bir pantolon var ayağımızda.”
“Erol Şahin Ereğli’nin son şansı,
Yoksa 20 yıl daha geriye gideriz”
Kdz. Ereğli’nin önünde tarihi bir fırsat olduğunu dile getiren Erdoğan, Erol Şahin’in arkasında dünya reisi Tayyip Erdoğan’ın olduğunu söyledi. Ereğli halkına uyarılarda bulunan Erdoğan “Şimdi Ereğli halkı şunu bilsin. Ben 70 küsür yaşındayım. 4 üniversiteli babasıyım, Gebedoğan’lıyım. Köylüyüm ben. Şimdi Ereğli’de oynayıp, zıplamakla bir şey olmaz. Ereğli 20 senedir geri gidiyor, kimse bunu görmüyor mu ? Görüyor. Bunun sebepleri var. Bu sebepleri gerekirse açıklarım ben, her konuda bilgim var benim. Ben böyle deli Mehmet falan değiliz. Şimdi dışarda bir aracımız var, hepimiz Ankara’ya geçiyoruz. Bu arabayı kim en iyi kullanıyorsa o binsin, kişi önemli değil. Bizi oraya sıhhatle iletsin. Şimdi Ereğli’yi baktığımız zaman tüm arkadaşlarımız hepsi tamam bizim insanımız ama bu işi en iyi yapabilecek kim ? Erol Şahin. Neden? Çünkü arkasında Dünya Reisi, bir devlet adamı var. Bir şey daha var. Ereğli’ye çok yakın hissediyor kendini. Ve diyor ki, ‘Ereğli halkı ben sizi seviyorum. Sizin milletvekili adayınız da benim.’ Bu ne demek ? Böyle bir şans kimsenin eline geçmez. Demek istiyor ki ‘Erol Şahin’i ben size verdim. Bunu sandıktan çıkarın gelin yanıma’ Sayın dünya liderimiz Erdoğan, Allah başımızdan eksik etmesin. Bu gün Türkiye sorunlarını çözebilecek tek lider. Türkiye’yi ayakta tutabilecek tek lider Recep Tayyip Erdoğan’dır. Bugün birileri kızacak bana ama bugün emeklilere tahayyül edemeyeceğimiz kadar maaşlarına zam gelmiştir. Bugün 2 bin Türk lirasına ben en düşük köyde oturuyorsam, 2 bin Türk Lirası benim neyime yetmiyor? 1970’li yıllarda veremliler burada 300-500 olmuş biz veremlilere kaliteli ilaç veremiyorduk. Para yoktu bütçede. Geçenlerde birisi Verem Dispanseri’nden aldığı ilaçların paketlerini bana gösterdi. Yemin ederim ilaç kullanasım geldi, o kadar süslü paketleri. Eskiden öyle miydi? Tane tane veriyorduk ilaçları. Bu devletin varlığından kaynaklanıyor. Anan hasta 1 miyar 700 lira millet birbirine giriyor. Baban hasta emekli maaş alıyor evinde ben bakıyorum. Önceden İstanbul’da bir cenazen varsa köyden bir yerini satmadan o cenazeyi alıp götüremiyordun. Var mı itirazı olan? Ama Recep Tayyip Erdoğan tüm bunlar ortadan kalktı. Bugün İzmir’de de olsa Ereğli’de ki cenaze orada ki bütün dini vecibeleri, devletin ambulansları geliyor sana bir ihtiyacın var mı diye soruyor. Böyle bir sosyal hayat olmuş mu Türkiye’de. Hiç kimse onun bunun üzerine düşmesin, gençler ortaya bırakılsın, bak bu çocuklar yetiştiler, Cumhurbaşkanı Erdoğan’ı Ereğli’ye getirdiler. Bizim gibi yaşlılarda geriden Ereğli noktasında ki gelecek hizmetler çerçevesinde destek olmamız lazım. Dolayısıyla ben Ereğlilere şunu öneriyorum, 50 senelik tecrübe konuşuyor burada. Ereğli’nin 20 yıl daha geriye gitmemesi için, Ereğli’de ki işsizliğin istihdamı önlemek için, Ereğli Erdemir’in sorunlarını çözmek için, tersanelerde ki bu tıkanmışlığı gidermek için, karşıda ki üniversiteler için, yine bu Devrek yolları ve Ereğli’nin refahı için Erol Şahin’e ihtiyaç vardır. Dolayısıyla Erol Şahin kendisi değil, yukarı da dünya lideri bir başkanımız var. Demiş ki ‘onu seçin gönderin ben onun eliyle bunları size vereceğim.’ Bundan daha güzel bir şey olur mu ya ? Türkiye’de Ereğli kadar şanslı bir yer yok şu anda. Bunu Ereğli halkı iyi değerlendirsin. Ben söylüyorum. Bu gençler 17 senedir bu işin içindeler. Hepsi de güzel yüksek tahsil yapmışlar. Ekonomiyi biliyorlar. Ereğli’nin dertlerini biliyorlar. Arkalarında koskaca Cumhurbaşkanı var. Bunlar buradan projeyi götürecek Sayın Cumhurbaşkanı oradan beri parmağını dokunacak oluşturacak. Ereğli 10 bin öğrenci olur yakında. Tabi Erol Şahin giderse. Erol Şahin Ankara’ya bu ekip gitmezse yani seçilmezse Ereğli 20 sene geriye gider ben o kadar söylüyorum. Gidiyor halada geri gidiyor. Biz Ereğli geçmişte 1989’da bunu kaçırdık. Adam geldi Turgut Özal aynı Sayın Cumhurbaşkanımız gibi verin Ereğli’yi il yapayım dedi. Hemen Karabük il oldu bizi geçti. 150 bin 200 bin nüfusu var. Peşinden Bartın’a geldi dedi ki, onu da mesut Yılmaz yaptı. Ne oldu? Oda bizi geçti. Biz Ereğli’de hala böyle kaldık. Bu sefer elimizde Ereğli’nin son kozu var. Ben onu söylüyorum. Herkes şapkasını önüne koysun düşünsün. Eğer bu grup yani Sayın Cumhurbaşkanımızın bize emanet ettiği bu halka ‘bunu seçin bize gönderin bende Ereğli’ye elimden gelen imkanı yaparım’ ki imkanların her büyük imkanı kendilerindedir. Bizim görevimiz burada gece gündüz uyumadan Sayın Erol Şahin ve gurubunu buradan çıkartıp kıvırmadan emaneti Sayın Cumhurbaşkanına götürmektir. Seçimden sonrada hep beraber demokratik kitle örgütleriyle ‘Sayın Cumhurbaşkanımız biz geldik emaneti size teslim ediyoruz. Bundan sonrası sizde.’ Bundan başka bir şey demeye gerek yok. Sayın Erol Şahin’de alsın eline projeleri Sayın Cumhurbaşkanımız bunlar desin. Ereğli eski konumunun üstüne çıksın. Burada ki amaç budur. Yoksa kimseyle bir sıkıntımız yoktur. Ama Ereğli halkı bunu iyi değerlendirmeli. Benim söyleyeceklerim bunlardır. Dolayısıyla Ereğli’nin şansı budur kardeşim. İster darılın ister kırılın benden söylemesi. Ereğli halkı gerekeni yapsın. Ben size başarılar diliyorum. Güzel şeyler yapacağınıza inanıyorum.”

Yorumlar

Üniversite öğrencisi kalbine yenildi

22 Mart 2019 Cuma 18:15

Üniversite öğrencisi kalbine yenildi

Zonguldak'ın Çaycuma İlçesinde Bülent Ecevit Üniversitesi Çaycuma kampüsünde eğitim gören üniversite öğrencisi 21 yaşındaki Muhammet Nefesoğlu, arkadaşlarıyla birlikte halı sahada futbol oynarken kalp krizi geçirerek hayatını kaybetti.

Bülent Ecevit Üniversitesi (BEÜ) Çaycuma ilçesindeki kampüsünde eğitim gören üniversite öğrencisi 21 yaşındaki Muhammet Nefesoğlu, futbol karşılaşması için Devrek ilçesindeki halı sahaya gitti. Karşılaşma başladıktan 20 dakika sonra kalbinin sıkıştığını söyleyerek arkadaşlarından yardım isteyen Nefesoğlu, hastaneye götürülürken yolda hayatını kaybetti.
Acı haberi alan Nefesoğlu'nun arkadaşları ve ailesi gözyaşlarına boğuldu. Polis, Nefesoğlu'nun ölümüyle ilgili soruşturma başlattı.

Yorumlar

BAKKA desteğiyle kurulan STEM eğitim laboratuvarı açıldı

22 Mart 2019 Cuma 13:56

BAKKA desteğiyle kurulan STEM eğitim laboratuvarı açıldı

Batı Karadeniz Kalkınma Ajansı'nın 2018 yılı Sosyal Kalkınma Mali Destek Programı kapsamında desteklenen "Dünya ile rekabet için hayallerin için STEM" projesi kapsamında Zonguldak Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi'nde kurulan STEM eğitim laboratuvarı törenle açıldı.

STEM laboratuvarının açılış törenine; Zonguldak Vali Yardımcısı Turgut Subaşı, İl Milli Eğitim Müdürü V. Murat Kapıcı, BAKKA Genel Sekreter Vekili Elif Acar, Memur-Sen İl Başkanı Kamuran Aşkar, Okul müdürü, öğretmenler ve öğrenciler katıldı. 
Zonguldak Vali Yardımcısı Turgut Subaşı, İl Milli Eğitim Müdürü V. Murat Kapıcı, BAKKA Genel Sekreter Vekili Elif Acar ve Memur-Sen İl Başkanı Kamuran Aşkar STEM laboratuvarının açılış kurdelesini birlikte keserek öğrencilerin yaptığı robotları yakından incelediler. 
STEM laboratuvarının açılış sonrasında bir açıklama yapan BAKKA Genel Sekreter Vekili Elif Acar, şunları söyledi: "2018 yılı Sosyal Kalkınma ve Mali Destek programımız kapsamında Mesleki Teknik Endüstri Meslek Lisemizin projesi başarılı oldu. Yaklaşık 170 bin liralık bir projenin 157 binine biz destek olmuş olduk. Ve bu proje ile STEM eğitim laboratuvarı kuruldu. Aynı zamanda proje ile birlikte 12 katılımcıya sertifikalı eğitim verilecek ve toplamda da 80 öğrenci laboratuvardan faydalanmış olacak. Ajans olarak bu tarz eğitim ve atölye kurulumunu içeren projeleri desteklemekten büyük onur duyuyoruz. Endüstri Meslek Lisemizde bizim başarılı bulduğumuz yararlanicilarimizdandir. Bağlı bulunduğumuz Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı da mesleki eğitime çok önem veriyor. Hatta bu yılda tema olarak Mesleki Eğitim Yılı olarak belirledi. Önümüzdeki dönemde de insan kaynağını geliştirmeye inşallah devam edeceğiz. Projenin hayırlı olmasını diliyorum" dedi. 

Yorumlar

Alan, Millet Bahçesi projesini yerinde tanıttı

22 Mart 2019 Cuma 13:48

Alan, Millet Bahçesi projesini yerinde tanıttı

AK Parti Zonguldak Belediye Başkan adayı Dr. Ömer Selim Alan, Millet Bahçesi projesini uygulanacağı alanda tanıttı.

Alan, "Projelerimizle birlikte Zonguldak'ta 7’den 70’e herkesin vakit geçirebileceği alanlar olacak."
AK Parti Zonguldak Belediye Başkan adayı Dr. Ömer Selim Alan, AK Parti Merkez İlçe Başkanı Mustafa Çağlayan ve partililer ile birlikte Millet Bahçesi projesini, uygulanacağı Lauvar alanında proje tanıtımı gerçekleştirdi.
“31 Mart seçimlerine kısa bir zaman kaldığını ifade eden AK Parti Zonguldak Belediye Başkan adayı Dr. Ömer Selim Alan, “Millet Bahçesi projesini hayata geçireceğimiz alandayız. Bizler istiyoruz ki şuan ellerimizde bulunan 2 dövizi burada uygulayalım, hayata geçirelim. İnsanlarımızın vakit geçirebileceği, nefes alabileceği alanları arttıralım ki Zonguldak’ımız cazibe merkezi haline gelsin vatandaşımızın yüzü gülsün. Biz bu şekilde olmasından çok rahatsızız. Cumhurbaşkanımızın dediği gibi şehirlerimizde Millet Bahçeleri olsun istiyoruz. Bizde vatandaşımıza danışarak ekip arkadaşlarımızla birlikte buranın en uygun yer olduğuna kara verdik. İnşallah 9 gün sonra bunları yapmak için vatandaşımız bize yetkiyi verecek. Bizlerde vatandaşımıza yakışır Millet Bahçemizi Zonguldak’ımıza kazandıracağız. Burası 7’den 70’e herkesin vakit geçirebileceği bir alan olacak. Halkımız arabasıyla gelecek çocuklarımız için oyun alanları, gençlerimiz için spor alanları, seyir teraslarımız, kafeteryalarımız olacak. Engellisi, kadını, erkeği, genci, yaşlısı herkes dostlarımızla beraber günün yorgunluğunu atabileceğimiz bir alan olacak. Denize nazır bu alanda projemizi hayata geçireceğiz. Artık vakit daraldı halkımız kararını verecek. Ben bu projelerin hayata geçmesi için bizleri tercih edeceğine bütün kalbimle inanıyorum. Onları bizlere güvensin biz Zonguldak’ı hak ettiği yerlere getireceğiz. 1 Nisan’da inşallah kazanan Zonguldak’ımız olsun” şeklinde konuştu.