Kaderin mi, lobinin mi oyunu?

20 Şubat 2020 Perşembe 19:24

Kaderin mi, lobinin mi oyunu?

Şöyle yerel gazeteleri bir okuyayım dedim. Baktım ki, Posbıyık’ın kurultay delegesi yapılmamasına tepki çığ gibi büyümüş (!)

Üzüldüm doğrusu böyle duayen bir belediye başkanını nasıl olurda kurultay delegesi yapmazlar. Şaşkınlıkla karşıladım.
Posbıyık’sız olur mu hiç, siz önce Neriman Posbıyık’ı aday, sonra Halil Posbıyık’ı kurultay delegesi yapmayın. Ne biçim bir senaryo bu?
Ne olacak şimdi CHP’nin hali?
Partiye yıllarını vermiş, Ereğli’de CHP’yi iktidar yapmış, ailecek partinin her kademesinde görev yapmış, mutlaka her seçim döneminde ailecek bir mevkide aday olmuş, partinin olmazsa olmazları, Ereğli’de CHP’yi CHP yapan bir ismi nasıl kurultay delegesi yapmazsınız?
Posbıyıksız bir CHP Genel Kurulu düşünülemez.
Daha düne kadar ismi cismi bilinmeyen Eylem Ertuğrul diye biri geliyor, CHP Ereğli İlçe Başkanı oluyor, birde Halil Posbıyık’ı kurultay delegesi yapmıyor.
Kaç yıllık tecrüben var senin CHP’de Sayın Eylem Ertuğrul?
Siz kimin projesisiniz, nasıl böyle bir şeye cüret edersiniz?
Ertuğrul partinin geleceğini düşünmüyor, Posbıyık’ı kurultay delegesi yapmadı diye parti düşüşe geçecek. Burada önemli olan Halil- Eylem değil, Önemli olan Kdz. Ereğli CHP, Posbıyıklar yoksa Kdz. Ereğli CHP’de yok demektir.
Siz daha genç olduğunuz için bunu bilemiyor olabilirsiniz.
Sayın Eylem Ertuğrul’u ayrıştırıcı değil, birleştirici olmaya davet ediyorum. Lütfen emir almayın, lobinin oyununa gelmeyin. Sonra bir bakmışsınız Ereğli CHP yok olmuş.
Bu iş burada bitmemeli. Zaten duayen başkanımız bu işin peşini bırakmaz da…
Eylem Ertuğrul’un elinde fırsat var.
İptal edin CHP Zonguldak İl Kongresi’ni yeniden yapın ve duayen belediye başkanını kurultay delegesi yazın olsun bitsin.
Bu kadar zor mu?
Yoksa işin çok zor Eylem Ertuğrul.
Duayen başkanımız bu yaptığını senin yanına bırakmaz bilesin.

Etiketler:

kdz ereğlihaber , ereğli haber , Zonguldak , halil posbıyık , eylem ertuğrul , CHP , Yeşim Özdoğan ,

Yorumlar
  • Tevfik YIDIZ
    21 Şubat 2020 Cuma 14:04

    Çok haklısınız Yeşim hanım seçil bir belediye başkanını delege yapmak bana göre hiç hoş bir şey değil,ayağına sıkmak demek böyle bir şey.

Ereğli’nin Geleceği Kaç Para Eder?

18 Şubat 2020 Salı 17:15

Ereğli’nin Geleceği Kaç Para Eder?

Sevgili Ereğlililer biliyorsunuz ki 31 Mart Yerel Seçimlerinin ardından 10 ay geçti. Halkın iradesi ile Halil Posbıyık başkanlık makamına oturdu.

Seçim sürecinde “belediye işi, tecrübe işi”, “ekmek almaya değil, ekmek vermeye geliyoruz” gibi sloganlar ile yola çıkılmıştı.
Acaba Posbıyık, kaç kişiye ekmek verdi? Emekli danışmanları hariç tutuyorum, çünkü onların zaten ekmeği vardı, sadece üzerine yağ sürüldü.
Acaba Posbıyık, tecrübelerini nerelerde kullandı? Festival ve kavgaları hariç tutuyorum, çünkü zaten en çok efor sarf edip, yatırım derecesinde para harcanan kalemler bunlar. Festival için harcanan ve toplanan paraları yazmanın anlamı yok, kavga için ne parası harcandı derseniz, cilt cilt kitapçıklar, boy boy afişler ve başkasının 10 milyona yaptıramayacağı işler diye bir tüyo versem yerinde olur.
Biliyorsunuz ki tecrübeli başkan Posbıyık, Erdemir ile bir kavga başlatıp, kendi kendine barış ilan etti. Hem savaş, hem barış çağrısı yapan Posbıyık, barış çağrısında diyor ki “metafor” diye bahsettiği sert sözlerimi çekmeceye koydum, anahtarı bende. Aslında demek istediği; sopamı çekmeceye koydum, istediğim zaman yine çıkarır kafanıza vururum.
Sevgili Ereğli Halkı sizde merak etmiyor musunuz, Ereğli Geleceğini konuşuyor platformunu? Başkan Posbıyık’ın bu platform ile işi bitti. Aslında orada toplanan siyasi parti temsilcileri ve STK Temsilcileri birer figürandı. Konulardan bir haber “Ereğli’nin havasını Erdemir kirletiyor” demek için oradalardı. Konuya hakim tek kişi vardı o da aracı Arslan Keleş. Başkan Posbıyık “haydi gelin, savaş başlatıyorum yanımda görünmeniz lazım” derse yine giderler ayrı konu. Bu platformun adı bence “Savaşma- Barışma Platformu” olsaydı yerinde olurdu. Nede olsa Ereğli’nin geleceği sadece Erdemir’e bağlı (!)
Velhasıl kelam, Erdemir’in kirlettiği havamız çok şükür 20 milyonla temizlenecek. Artık denizden balık yenilebilir, yürüyüş yapıp içimize temiz oksijen çekebileceğiz. Üzerine 4 güne çıkan festivalimiz de rahat rahat eğlenebilirsiniz. Festivalle iş bulabilir, ekonominizi düzeltebilir, arabanızı park edebilir, bol bol kurulu stantlar da alışveriş yapabilirsiniz.
Başkan Posbıyık ve Savaşma- Barışma Platformu para bitince sizin için bir daha mücadele eder. Yanlış anlamayın, mevzu para değil, Ereğli’nin havası, Ereğli’nin geleceği, Ereğli’nin istihdam sorunu, Ereğli’nin ekonomisi, Ereğli’nin ulaşımı, Ereğli’nin mega projeleri.
Nede olsa iki işi aynı anda yapamaz bizim belediyelerimiz, diğer illerde festival de yapılır yatırımda, bize gelince yatırım yapılmaz, festivalle halkın gönlü alınır. Ereğli Belediyesi borç batağında ya idare etmek gerekir.
Aklıma gelmişken, Başkanımız Posbıyık Erdemir’den parayı alırken başlattığınız kavga da harcanan maliyetleri de hesaba katarsanız, belediyenin parası boşa gitmemiş olur. O para da zam yaptığınız su faturasını zor ödeyen, çok sevdiğiniz vatandaşlarınızın hakkı var.
5 senelik uyuma dönemi bitti, ama 1 senede daha uyanamadık. Başkan Posbıyık’ın uyanması için, önce Erdemir ile pazarlığının bitmesi lazım, malum Ereğli Belediyesinin tek uğraşı Erdemir şuanda. 10 kişilik ekip neye yetişsin, Erdemir’in açıklarını mı bulsun, Ereğli’ye alternatif yol mu üretsin, proje mi hayata geçirsin, istihdam için çözüm mü bulsun?
Belediyeye para lazım para,
4 günlük festival yapağız daha,
Şimdiden size iyi eğlenceler, bize iyi seyirler…

Etiketler:

kdz ereğlihaber , ereğli haber , Zonguldak , Yeşim Özdoğan , Ereğli'nin geleceği kaç para eder ,

Yorumlar
  • Ramazan
    18 Şubat 2020 Salı 21:48

    Huseyin uysal doneminde calismalar ve halkin aldigi hizmet daha gozle gorulur ve aktifti simdi ne yapiliyor ???

  • Adsiz
    18 Şubat 2020 Salı 18:12

    EREĞLİ HALK EDİYOR ADAMIN AMACI BELLIYDI ZATEN

  • Remzi Arslan
    18 Şubat 2020 Salı 17:41

    Sayin Halil PosBiyik -- PisBiyik ,, Daha Önceki Dönemlerde Ne Yapmis ki ,, Simdi Ne Yapsin ? ? ? ? EREGLI de 1 Tek Varlik ,, SAHIL Düzenlemesi ,,,,,,, Baska Yok ,, Sehir ici , icler Acisi ......

Konuşamayan siyasetçiler...

12 Ekim 2018 Cuma 19:58

Konuşamayan siyasetçiler...

Ne söylediğine değil, nasıl söylediğine bak!

Bizim Türkçemiz öyle güzel bir dil ki, bir kelimeyle birçok şey anlatabiliyoruz, anlatmasına ama nasıl söylediğimize hiç dikkat etmiyoruz.
Bakıyoruz göz önünde ki insanlara, özellikle siyasetin bu hareketli dönemlerinde çok şey anlatmaya çalışıyorlar. Vaat veriyorlar, kendilerini tanıtıyorlar…
Şöyle bir baktığımız zaman hiç biri, diğerinden ayrılmıyor. Çünkü hepsi aynı dili konuşuyor.
Halk bu anlatılanların ne kadarını dinliyor?
İşin özü bizim yerel siyasetçilerimiz, bürokratlarımız konuşmasını bilmiyor, sonra kürsüden alkış yok mu diyerek kendini zorla alkışlatıyor. Halk neyi alkışladığını bilmese de, dürtüsel mesaja bilinçsel olarak cevap veriyor.
Kendilerini zorla alkışlatmak yerine etkili konuşmayı öğrenseler daha iyi olmaz mı aslında, hem halkta dinlerken sıkılmaz. Bir taşla iki kuş.
Bir araştırma yapsak ve hepsine sorsak derler ki; “Ben istediğim zaman düzgün konuşabiliyorum, benim diksiyonum güzel ya da halkın dilinden konuşuyorum.”
Diksiyon ne desek alacağımız bir cevap yok, çünkü bilmiyorlar. Kimine göre ise ‘yapmacık konuşma’ olarak nitelendiriliyor.
Hâlbuki diksiyon halkın dilidir, güzel konuşma sanatıdır. Yapmacıklıktan, abartıdan uzaktır ama bizim insanımız her şeyi çok bildiğinden dolayı diksiyonu da kendi yöntemleri ile hallettiğini sanıyor.
Halk sizi dinlesin istiyorsanız o zaman önce konuşmayı öğrenmek lazım. Çünkü sizden onlarcası var, küçücük Ereğli’de bile önüne gelen belediye başkan aday adayı. Haliyle her gün bu halk o aday adaylarını dinliyor. Ağızlardan çıkan kelimeler aynı. Öyleyse sizi diğerlerinden ayıran fark ne?
Hadi geçelim diksiyonu, yoksa bu konu uzar. Daha basit bir şey söyleyeceğim, kaç siyasetçi tokalaşmasını biliyor?
Hemen hemen her siyasetçinin elini sıkmışımdır, tokalaşmadığımı da tokalaşırken görmüşümdür.
Ben söyleyeyim, iki kişiyi geçmiyor benim bildiğim…
Tokalaşma en güzel selamdır, ön izlenimdir. Maalesef bunu bile yapamıyoruz, sonra oy istiyoruz.
Halk elini doğru düzgün sıkmayan insana neden oy versin?
Çünkü seçenek yok…

 

 

Yorumlar
  • Muhammet topaloglu
    18 Şubat 2020 Salı 17:31

    Seni tebrik ediyorum dogruya ne denir

At iftirayı, bitir işini

26 Eylül 2018 Çarşamba 20:10

At iftirayı, bitir işini

Bizim ülkemizde başarıya farklı göz ile bakılıyor.

Bir kişi işinde başarılı ise direk karalama kampanyaları başlıyor. Liyakatli insanlar yerine koltuklarda “Padişahım çok yaşa” diyenler oturuyor. Gelecek nesil, liyakatsiz insanların eline bırakılıyor.
Zonguldak Milli Eğitim’de kazanlar kaynıyor, eğitim zaten arapsaçı. Onun bunun önünü kesmeye çalışmaktan eğitime önem veremiyoruz. Başarı oranlarımız günden güne düşüyor, milli eğitim ve sendikalar bu durumun farkında değil mi?
Bir karalama kampanyası başlatılıyor, sendika göz yumuyor, milli eğitim göz yumuyor. O zaman neden o koltukları meşgul ediyorsunuz?
Kilimli İlçesi Kurucu İlçe Milli Eğitim Müdürü Ayhan Yılmaz, çalışmalarını takip ettiğimiz, başarılı ve ufku açık bir kişiydi. Şimdi Safranbolu Milli Eğitim’de görevine devam ediyor. Neden böyle bir insanı Zonguldak eğitim camiası kaybediyor? Kilimli’ye bir gidin, yapılan çalışmaları görün, öğretmenleri dinleyin, Kilimli halkını dinleyin sonra nasıl bir kişiliği olduğunu, eğitim için verdiği mücadeleyi anlayın.
Aklım almıyor; böyle bir kişiliğe nasıl olurda sendikalar sahip çıkmaz, milli eğitim elinden tutmaz? Bunları göremiyorsan o koltukta oturma daha iyi. Yararın yok, bari zararın olmasın. Bir kere de başarılı bir kişinin bir yerlere geldiğini duyalım da gözlerimiz yaşarsın, şaşırtın bizi sevgili milli eğitim!
Yılmaz, Zonguldak Milli Eğitim camiasının kaybetmemesi gereken bir isimdi. Ta ki adı Zonguldak İl Milli Eğitim Müdürlüğü’nde geçene kadar… Adı geçmeye başladığı anda rahatsız olanlar oldu. Ayhan Yılmaz ile eşinin arasında olan özel bir fotonun hukuksuz yollar ile ele geçirildiği ve gayri ahlak-i bir konuymuş gibi gösterilip, çarpıtılarak kamuoyuna servis edildiği ortaya çıktı.
İşin garibi bu kampanyayı başlattığı iddia edilen M. isimli memurunsa dosyası baya kabarık. Bakalım bu M. hakkında ki iddialar ne;
Başka bir konu ile alakalı iftira suçu sabitleştiğinden ötürü disiplin soruşturması nedeniyle görev yeri değiştirilerek sürgün edilmiş, son 10 yılda ‘’İftira ve Disiplinsizlik’’ suçlarından hakkında 8 ayrı soruşturma açılmış, ‘’uyarma, kınama, maaş kesim cezası ve sürgün’’ cezaları almış, okulda yaptığı görevlerde kendine imtiyaz sağlamak ve kişisel çıkar elde etme girişimlerinde bulunarak ciddi sıkıntılara yol açmış… Daha bunlar gibi niceleri…
Bu memura bu kadar suçtan sonra güç veren kimler var merak ediyorum, hala daha ‘’Ayhan Yılmaz müdür olursa bana nefes aldırmaz’’ diyerek hakkında iftira da bulunan bu adamı sevgili sendika ve milli eğitim yetkilileri görmüyor mu?
Böyle sendika, böyle memurlar olduğu sürece ne eğitim yol alabilir, ne de milli eğitim toparlanabilir.

 

Etiketler:

Yeşim Özdoğan , köşe yazısı , at iftiayı , bitir işin , Zonguldak , Milli Eğitim ,

Yorumlar
  • Veli veli
    26 Eylül 2018 Çarşamba 21:28

    Epeydir Millieğitim sorunlarla boğuşuyor,hantal yapısı değişmeli,özel eğitim,zorunlu eğitim,Halk eğitim,Sürücü eğitimi olarak4’ebölünüp Bakanlığa bağlanmalı fakat hantal yapı makam menfaat,çıkar nedeniyleişleyişi zayıflamıştır,

  • nigar ceyda idil
    26 Eylül 2018 Çarşamba 20:53

    Eline sağlık

Uysal’a güvenip AK Parti’ye oy verelim mi?

11 Haziran 2018 Pazartesi 14:39

Uysal’a güvenip AK Parti’ye oy verelim mi?

Yoğunluk hiç bitmedi, toplantılardan çıkamadı, bazen bir sorunun cevabını vermek bile zor geldi.

Sanıyorum ki diğer başkanlar, belediye başkanı değil. Onların toplantısı olmuyor, yoğun değiller, kapılarını kimse çalmıyor, yapacak hiçbir şeyleri olmadığı için hizmet ediyorlar. Ereğli Belediye Başkanı Hüseyin Uysal’ın yoğunluğundan hizmetleri gecikiyor, ‘kusura bakma sevgili halk toplantıdan çıkamadı. Çıkınca size geri dönecek.’
Sevgili halk Uysal toplantılarına ara verdi. Alaplı ve Ereğli’ye Milletvekili vermeyen AK Parti’nin milletvekili adayları için sahaya indi. Gerçekten canla başla, Ereğli Belediyesinin üst düzey yöneticileri ile sahil bandı ve Yalı Caddesi’ndeki kafelerde çalışıyor, gençlerin kafasını ütülüyor. Soru şu; “Seçim zamanı verdiği sözleri yerine getiremeyen, kendi teşkilatı, milletvekilli ve kendi meclis üyeleri ile kavga eden Hüseyin Uysal’a güvenip halk neden AK Parti’ye oy versin?”
Halk verilen sözleri unutmaz.
Gerçi Uysal’ın bahanesi var!... 4,5 yıllık süre zarfında bir darbe girişimi, beş tane de seçim atlattı. Üzgünüz sevgili Ereğli halkı bu aksilikler sadece Ereğli’yi etkiledi. 24 Haziran seçimi bir şekilde biter. zaman çabuk geçer, yerel seçim gelir.
AK Parti’nin seçmen kitlesi Ereğli’de oldukça fazla, yerel seçimde acaba halk adaya mı yoksa partiye mi oy verir?
Gerçi Uysal kendi durumunu çok iyi biliyor.
Kadir gecesinde dua ediyor Uysal, “Allah’ım sen affedicisin, affetmeyi seversin. Bilmeden, farkında olmadan, fark ettirmeden birisinin kalbini kırdıysam, herhangi bir üzüntüye yol açtıysam, herhangi bir hizmeti aksattıysam, Allah’ım beni affeyle.”
Allah’ın işine karışılmaz ama halk affeder mi?
Sayın Başkan’ın yaptığı en güzel icraat Ereğli esnafından, müteahhitlerden, sanayicilerden, işçiden, memurdan spor kulübüne para toplamak. 4 yılda 10 trilyon para. Başarı, şimdilik yok.
35’lik, 40’lık futbolcular için bu yıl yine haydi pamuk eller cebe…
Bu senede bir 3 trilyon…
Sevgili Ereğli halkı Ereğli Belediyesi ve Hüseyin Uysal denilince akla ne geliyor?
Yorum kısmına cevaplarınızı bekliyorum, küfür ve hakaret olmayan her yorumu onaylayacağım.

 

 

 

 

 

 

 

Etiketler:

Hüseyin Uysal , Kdz. Ereğli Belediyesi , Yeşim Özdoğan ,

Yorumlar
  • Ereylülü
    26 Eylül 2018 Çarşamba 23:14

    Uysaldan başkası dürüst çalışmaz,adayım Uysal,

  • ereğli
    19 Haziran 2018 Salı 12:53

    Hüseyin uysal deyince aklıma hiç bir şey gelmiyor sıfır. konuşuyor, proje sunuyor ,halkı kucaklıyor,afiş asıyor, dini günlerde mesaj atıyor , bayram kutluyor o kadar başka hiç bir şey yok onu benim çocuğum bile yapar inanın fazlasını bile yapar

  • Uysal bazarimiz
    12 Haziran 2018 Salı 09:57

    Tayibi seviyoruz.uysali.asla.hergun.ua.ediyorum.gitsin.diye.biriletinin.ekmeyine.bal.surmek.icin.catsamba.bersembe.gunu.koylu.malarini satiyorduk.simdi.yasak.ben.eroyin sadmiyombalesatmiyom.cocuklarimin.ekmek.barasiycin.urasiyorum.ne.yabayim isyetleri.acdinda.gitmedikmi.madem.koylu.bazatinda.manav.malari.satirma olmaz.cungu rand.var.madem koluyle.manavmalatini.ayir.olmaz.iki.koylunun.yetini.alan.insan.10metre.yete.acıyo.suyolarimi.kabadiyo.zabidalatiniz.goz.yumuyo.ama.koylu.malini.sadimi.yasak.

  • Emekli halil kılıç
    12 Haziran 2018 Salı 05:32

    Bir ata sözü gelen gideni araştırırmış derler. Sayın hüseyin uysal AKM'de emekliler için toki aracılığı ile ev sahibi yapacaklardı ve çekiliş bile yapıldı daha halen yer gösterip temelleri'ni bile atamadı. Hüseyin uysala oy verdim kul hakkı olarak haram olsun hakkımı helal etmiyorum. Başkanlık ve millet vekili seçimlerinde oyum AKP'tiye.

  • Aksamci
    11 Haziran 2018 Pazartesi 21:10

    Ak parti kazanırsa güzel şeyler olacak hayırlısı olsun

  • Gülşen Badak
    11 Haziran 2018 Pazartesi 17:52

    Uysal deyince aklıma sadece üst geçitere.asılan afişler geliyor tek yaptığı şey bu

  • Murat
    11 Haziran 2018 Pazartesi 16:29

    Geldiğinde işsizliği bahane edip festivalleri bitirdi, işsizlik için en ufak bir adım dahi atmadı, gerçi bölge alıştı her seçimde herkesden aynı martavalı dinlemeye ama tersanesi, organizesi, ttksı vs. vs. Bırak muhalefeti eleştirilmeye tahammülü olmayan bir adama oy vermeyi bırak, selam vermem!

  • Cenk Eren
    11 Haziran 2018 Pazartesi 15:21

    Uysal deyince aklıma cukkacılık geliyor. Posbıyık 'festival' adı altında trilyonlarca para topluyordu, buda spor kulübü adı altında trilyonları topluyor. Ereğliye ne faydası var? Koca bir sıfır. Her kes cebine. Kaldı 9 ay.

  • Ereğli genclik
    11 Haziran 2018 Pazartesi 15:09

    Alaplılı genceleri aldı işe bizi almadı bizden ne yüzle oy isteğecek marta da gelir oda değişir ereğliden vekil cıkarmayanlara oy mu vercez..

  • İzzet AKAY